Skorstensgaard er dit autoværksted til service & bilreparation

 

Vores målsætning: Nul fejl på værksteds-reparationer!

 

Hos Skorstensgaard har vi en intern målsætning om, at vi skal opretholde nul fejl på værkstedsreparationer. Det er simpelthen en del af vores virksomheds-strategi.


I vores jagt på nul fejl har vi iværksat en række tiltag, der sikrer og dokumenterer kvaliteten af de udførte reparationer på vores værksteder:

  • Intern 2 faktor-kontrol ved gennemgang af service
  • Teknologisk Institut kvalitetskontrol
  • Undersøgelse af kundetilfredsheden - både internt og eksternt

Hver eneste gang, vi har en bil på liften i en af vores afdelinger, så gennemgår og registrerer mekanikeren et nøje tilrettelagt forløb.

Under service-forløbet noterer mekanikeren de fejl og mangler, som vi mener bør udbedres. Herefter deltager værkføreren sammen med mekanikeren i en gennemgang af bilen.

Det handler om, at vi gerne vil have en "second opinion" omkring de forhold, som mekanikeren har påtalt.

Dermed har kunden en garanti for, at der altid er en anden person, som har kontrolleret mekanikerens gennemgang. Og dermed at der er lavet et dobbeltjek på, at intet er overset eller fejlvurderet.

Book tid til et service