Skorstensgaard er dit autoværksted til service & bilreparation

 

Kvalitet er i førersædet

Kvalitet betyder meget for medarbejderne hos Skorstensgaard. Vi sætter en stor ære i at bilejeren har en sund og sikker bil at køre i. Derfor står kvalitet højt på agendaen og vi har igangsat flere interne tiltag der understøtter og udbygger vores kvalitet.

 

 

0-fejl strategi

Hos Skorstensgaard har vi en målsætning om, at opretholde 0 fejl på værkstedsreparationer. Det er simpelthen en del af vores virksomhedsstrategi. I vores jagt på 0-fejl har vi iværksat en række tiltag, der sikrer og dokumenterer kvaliteten af de udførte reparationer på vores værksteder:

  • Intern 2 faktor-kontrol ved gennemgang af service
  • Teknologisk Institut kvalitetskontrol 
  • Kundetilfredshedsundersøgelse

Du kan læse mere om de enkelte tiltag herunder.

 

Intern 2-faktor kontrol

Hver eneste gang, vi har en bil på liften i en af vores afdelinger, så gennemgår og registrerer mekanikeren et nøje tilrettelagt forløb..Under service forløbet noterer mekanikeren de fejl og mangler, der bør udbedres, og herefter deltager værkføreren sammen med mekanikeren i en gennemgang af bilen for de ting, mekanikeren har påtalt. Det betyder, at der altid er en 2. person, der kontrollerer mekanikerens gennemgang og dermed dobbelttjekker, at intet er overset eller fejlvurderet.

 

Teknologisk Institut kvalitetskontrol

I forbindelse med at holde fokus på 0-fejl i vores reparationer, har vi indgået et samarbejde med Danmarks Teknologiske Institut, der foretager uanmeldte kvalitetskontroller 12 gange årligt på hvert eneste værksted. Vi modtager kontinuerligt rapporter, der dokumenterer stikprøvernes kvalitet og giver os overblik over værkstedernes kvalitetsniveau. Ved uhensigtsmæssigheder sættes der hurtigt ind med korrigeringer. 

 

9 ud af 10 er tilfredse med kvaliteten hos Skorstensgaard

Efter hvert endt besøg på et af vores værksteder modtager du en mail, hvor du kan vælge at svare på vores tilfredshedsundersøgelse. Vi modtager over 3000 besvarelser i kvartalet, og et af spørgsmålene går på, hvor tilfreds, du er med kvaliteten af det udførte arbejde. Her får vi en score på 9 ud af 10 mulige for vores kvalitetsniveau.

 

Kilde: Relationmonitor