Høj kvalitet som på mærkeværkstedet - med garanti

Her på siden kan du bl.a. læse om hvordan andre bedømmer vores kvalitet. Vi mener nemlig, at den bedste måde at fortælle dig om vores kvalitetsniveau er, at vise hvad andre beretter om den. 

En anden god måde at bedømme den, er på vores garantier. Vi tilbyder nemlig tre års garanti på reservedele - og benytter kun OE-godkendte kvalitets reservedele fra anerkendte leverandører. Derudover giver vi 5 års garanti på skadereparationer, hvilket nok er Danmarks længste garanti på reparation.

God læselyst og har du ris eller ros til vores kvalitet, hører vi altid meget gerne fra dig. Du kan skrive til os her.

Skorstensgaards kvalitet er lige så god som på mærkeværkstedet

Hos Skorstensgaard får bilejere samme kvalitet som på et mærkeværksted. Det fastslår Teknologisk Institut ud fra 342 gennemførte kontroller hvor Skorstensgaards værkstedsrapporter præsterer samme 0-fejl kontroller som 365 rapporter fra mærkeværkstederne.

Under de uanmeldte kontroller udtages en tilfældig bil. Teknologisk Institut gennemgår den for det arbejde der er udført på bilen - om alle fejl er fundet og om fejlene er korrekte, samt om mekanikeren har udfyldt servicetjekskemaerne korrekt.

Med Teknologisk Instituts uanmeldte stikprøvekontroller har vores værksteder konstant fokus på grundighed og perfektion.

FDM kvalitets- og værkstedskontrol

Foruden Teknologisk Instituts kvalitetskontrol er vores værksteder i gang med at gennemgå FDM’s certificering for i løbet af Q2 2022 at kunne modtage FDM's uanmeldte kvalitetskontroller med karakterbedømmelse og smiley anordning.

FDM’s værkstedskontrol vil som tillæg til den månedlige kontrol fra Teknologisk Institut yderligere understrege at Skorstensgaard prioriterer kvalitet højt for både medarbejdere og bilejere.

"Fremragende" anmeldelser på Trustpilot

På Trustpilot anmelder bilejerne uopfordret Skorstensgaard løbende. Vi er meget taknemmelige over at bilejeren tager sig tid til at dele ros på Trustpilot for noget så banalt som et autoværksted.

Vi er også taknemmelige for ris, altså når en bilejer fortæller hvis de har haft en uheldig oplevelse hos os. Vi er desværre ikke fejlfri selvom vi prøver på det og kun ved at dele det med os får vi mulighed for at række ud og forbedre, og foretage de tilretninger der skal til for at vi kan blive et endnu bedre værksted.

Du kan gå på jagt blandt de mange Skorstensgaard anmeldelser her. Og du er altid velkommen til at vurdere os efter din oplevelse med os.

Net Promoter Score på 70

Net Promotor Score eller NPS er måling af kundeloyalitet og i hvor høj grad vores kunder vil anbefale os. Det er vigtigt for os, at bilejerne har en god oplevelse på vores værksteder – både før, under og efter at bilen er på liften. Sammen med løbende kvalitetsmålinger fra Teknologisk Institut og FDM bruger vi derfor målinger fra vores tilfredshedsundersøgelser til at styre efter.

Efter hvert værkstedsbesøg spørger vi vores kunder, om hvor tilfredse de er og om de vil anbefale os til andre. Vi modtager over 500 besvarelser om måneden og får dermed bilejernes oplevelse af om oplevelsen hos os er i orden. NPS score hos Skorstensgaard siger 70, hvor gennemsnittet for autobranchen er 39 og højeste NPS i branchen er 78.

Du kan læse mere om vores kundetilfredshed her

Originale eller uoriginale reservedele?

Der er ikke mange der ved, at flere originalreservedele til bilfabrikkerne og mærkeværkstederne bliver produceret af de samme producenter som leverer uoriginale reservedele til Danmarks største reservedelsgrossist FTZ, som Skorstensgaard indkøber dele af.

På billedet til højre ser du f.eks. 2 styretøjsdele (bærearme); en original del med logo og en uoriginal del uden logo - den eneste forskel på de 2 produkter er at den ene har fået fræset AUDI mærket væk og sælges dermed som "uoriginal". Begge produkter kommer fra firmaet Lemförder.

Hos Skorstensgaard får du altid 3 års garanti på alle uoriginale reservedele, i modsætning til mærkeværkstedernes 1-2 års garanti på "originale" dele. Læs mere om vores reservedelsgaranti her