100% fabriksgaranti og gyldigt stempel i servicebogen

Skorstensgaard er dit autoværksted til service & bilreparation

Frit værksted til din Mazda i Tilst

Fortæller din Mazda dig at det er tid til service?

Så kontakt Skorstensgaard på Blomstervej 6 i Tilst og få en god oplevelse med din bil på værksted.

Vi kæmper for at give dig en lavere værkstedsregning, end den du får på et mærkeværksted.

20% PrisPres sikrer dig en lavere værkstedsregning

Med vores 20% PrisPres-koncept kan du sikre dig en pris der er min. 20% lavere end den du skulle betale på mærkeværkstedet, vi går ikke mindre end 20% under deres værkstedstilbud.

Sådan gør du brug af 20% PrisPres:

  1. Få et skriftligt tilbud på service eller reparation af din Mazda på dit mærkeværksted.
  2. Vis tilbuddet til din Skorstensgaard afdeling.
  3. Skorstensgaard giver dig et skriftligt tilbud, der er minimum 20% under det du har fået fra mærkeværkstedet.

Vi opfordrer alle bilejere til at indhente flere priser, når din Mazda skal til service eller reparation. Dermed kan du danne dig et overblik over forskellene på tilbuddene før du vælger et værksted.

Få gerne flere tilbud fra Mazda værksteder og hold dem op mod vores pris fra Skorstensgaard Tilst ? og så er det dig som Mazda ejer, der vælger det mest attraktive tilbud.

Få gratis tilbud til din Mazda

Service efter Mazda fabrikkens forskrifter

Bestiller du et Serviceeftersyn efter bogen hos Skorstensgaard i Tilst, så sker det præcis efter Mazda fabrikkens forskrifter.

Og vi giver naturligvis et fuldt ud gyldigt stempel i din Mazdas servicebog. Vores stempel er lige så gangbart som dit Mazda værksteds og kan således være med til at sikre god gensalgsværdi af din Mazda.

Et Service efter Servicebogen hos Skorstensgaard er en god måde at sikre, at bilen giver gode køreoplevelser fremover og høj driftssikkerhed.

Få tilbud på Service efter bogen

Regelmæssige serviceeftersyn er vigtige

For at opretholde holdbarhed og driftssikkerhed på din Mazda, skal der foretages regelmæssige eftersyn på bilen.

Skorstensgaard følger den serviceplan der er udarbejdet efter fabrikkens, heri står hvor tit din bil skal serviceres (ofte oplyses dette i antal kørte kilometer).

Når din bil er på vores værksted, serviceres den af uddannede mekanikere, og skal der skiftes dele, bruger vi certificerede dele og godkendte reservedele med tre års garanti. Vores reservedele købes gennem Danmarks førende grossistreservedelsgrossist FTZ.

Desuden har vores medarbejdere adgang til det specialværktøj og software, der skal bruges for at holde din bil i en god tilstand.

Kendskabet til Mazda er vigtigt for kvaliteten

Teamet hos Skorstensgaard i Tilst har et bredt kendskab til mange bilmærker, herunder Mazda modellerne.

Skorstensgaards mekanikere kommer fra mange forskellige autoværksteder, herunder også mærkeværksteder. Det betyder at vi har erfaring med reparation og service af alle biler, også Mazda.

Vi holder vores medarbejdere opdaterede via diverse kurser og uddannelser. Teamet har mulighed for at benytte de specialværktøjer og testudstyr som din bil har brug for, så vi kan reparere din Mazda nøjagtigt, sikkert og effektivt.

Skorstensgaard Tilst er et frit værksted

Vi er en fri værkstedskæde, hvilket betyder at vi ikke er kædet sammen med Mazda eller nogle af de andre bilfabrikker udover, at vi holder os up-to-date om, hvorledes bilerne bedst serviceres og repareres takket være vores eksterne leverandør Hella Guttmann Solutions.

Konceptet 20% PrisPres giver dig et tilbud på service, der er mindst 20% billigere end den pris, du er vant til hos dit mærkeværksted i Tilst. Tag tilbuddet fra mærkeværkstedet med til os, så går vi 20% under deres pris.

Og vores ambition er at du dermed hos os får en lav pris på reparation og serviceeftersyn, en rigtig god værkstedsoplevelse og arbejde i god kvalitet.

Få tilbud på Service efter bogen

Uforpligtende tilbud med en pris du godkender

SamtidigHos Skorstensgaard arbejder vi ud fra et gennemsigtighedsprincip, hvilket bevirker at det arbejde, der sker på din Mazda er aftalt skriftligt mellem dig og vores indskriver før det laves.

Tilbud fra Skorstensgaard er 100% gratis og aldeles uforpligtende. Du modtager tilbuddet på skrift, så du ved, hvad turen på værksted ender med at koste dig.

Finder vi ekstra arbejde på din bil, imens den er på vores værksted, bliver du kontaktet af os med en pris og vi påbegynder ikke ekstraarbejde før vi har din accept.

Når du henter din bil igen, gennemgår vores værkfører arbejdet og regningen med dig. Her kan du stille spørgsmål, i fald du er i tvivl om noget.

Få et uforpligtende tilbud her

Bibehold fabriksgaranti på din Mazda

Service efter servicebogen hos Skorstensgaard Tilst giver dig flere fordele.

En af disse er, at du bibeholder bilens fabriksgaranti, så længe den er i garantiperioden. Denne garanti kan vi give, da vi foretager service, præcis efter bilfabrikkens forskrifter.

Du får desuden et helt igennem gyldigt stempel i din bils servicebog, hvad enten du bruger den klassiske eller den elektroniske servicebog.

Er det nødvendigt at køre en fabriksgarantisag, så kan vi selvfølgelig fremskaffe den dokumentation, du har brug for, og vælger bilimportøren så alligevel at afvise din sag, så kommer du blot til os med din bil.

Så reparerer vi din Mazda uden ekstra omkostning for dig - Vi kalder det 100% fabriksgaranti ? ellers betaler vi!

Du finder genveje til vores omfattende og attraktive kundefordelsprogram her på siden.

Kontakt Skorstensgaard i Tilst

Uanset om du vil bestille tid eller et tilbud fra Skorstensgaard i Tilst, så kan du gøre det lige her fra siden.

Du er også altid velkommen til at kontakte afdelingen på Blomstervej 6, eller på telefon eller email, ligesom du er meget velkommen til at lægge vejen forbi, sige hej og få en snak om din bil.

Vi besvarer alle henvendelser inden for 48 timer på hverdage.