Hos os kender du altid prisen
Hos os kender du altid prisen på serviceeftersynet eller reparationen, før vi går i gang.
Kender du det her...?
”Ja altså... det er jo svært at sige, hvad det lige løber op i. Der skal svejses lidt og lappes lidt, og det tegner ikke godt med al den rust, der sidder der..."
Har du hørt en sætning i den stil, når du har afleveret din bil på et værksted? Ved du aldrig, hvor stor regningen bliver? Og er du træt af, at det skal være så svært at få en pris, der holder hele vejen til afhentning af bilen?
Så prøv et værksted hos Skorstensgaard – her kender du prisen gennem hele processen.
1) Vi begynder ikke, før du har accepteret prisen
Når du afleverer din bil på et af vores værksteder, ved du altid, hvad regningen lyder på, inden reparationen går i gang. Men det sker af og til, at vores mekanikere opdager noget undervejs, der bør udbedres. Også her får du altid besked, inden vi går videre.
2) Vi ringer og giver en ny pris, hvis ekstrareparationer opdages
Hvis en mekaniker bliver opmærksom på noget, der bør udbedres, så bliver værkføreren altid hidkaldt, så vi har en "second opinion" på sagen.
Derefter ringer vores værkfører dig op, og I aftaler en pris for det ekstra arbejde – og først hvis du accepterer dette, så bliver den nye del af opgaven sat i gang.
3) Du får det hele på skrift
Når du får et tilbud fra os, er det altid på skrift. Alle detaljer er med, så du har et komplet overblik over det, der bliver udført, og hvad det vil koste. Når du har accepteret tilbuddet, modtager du en ordrebekræftelse for at sikre, at vi er 100% enige.
Husk i øvrigt, at vi tager os af alle bilmærker – også dit. Gennemsigtigt, godt og billigt – sådan gør vi det hos Skorstensgaard!