Vi kæmper for lavere værkstedsregninger end dem du får på et mærkeværksted


Vi kæmper for lavere værkstedsregninger end den du får på et mærkeværksted


Lige siden vi slog dørene op til det første Skorstensgaard-værksted, har det været vores klare målsætning, at det skal være billigere at få sin bil repareret samtidig med, at både kvalitet og service skal være i orden.

Det er vores oplevelse, at priserne på flere mærkeværksteder er for høje - og at branchen i alt for mange år har båret præg af monopol-agtige tilstande og manglende konkurrence.

Derfor mener vi det helt alvorligt, når vi markedsfører os med, at vi kæmper for lavere værkstedspriser til de danske bilister, end den de får på et mærkeværksted.

Vi er ikke bange for at stå ved, hvem vi er - og hvad det er, vi vil, hos Skorstensgaard.

 

Få dit gratis tilbud på service her

 

Et professionelt værksted på en helt ny måde

Under finanskrisen i 2009 oplevede vi, at flere og flere danske bilejere tog turen over den dansk-tyske grænse i et forsøg på at reducere værkstedsregningen - og derfor begyndte vi at tænke i helt nye baner i forhold til at drive et professionelt dansk værksted: Danske bilejere skal have høj kvalitet, rigtig god service til en skarp pris, der matcher tyske værkstedspriser.

  

Lave priser og høj kvalitet - sådan

Vores koncept om at levere høj kvalitet og udsøgt service til lave priser kan vi kun efterleve, fordi vi har stor fokus på effektivitet og en række omkostnings-besparende omstændigheder.

  1. Vi har pæne og velindrettede værksteder på centrale placeringer, uden at bruge en formue på husleje.
  2. Vi har ikke et fordyrende lager af reservedele og lager folk, men får i stedet leveret præcist de dele vi skal bruge op til seks gange dagligt.
  3. Vi har effektiviseret processerne på vores værksteder, så den enkelte medarbejder kan nå flest mulige opgaver - uden at vi går på kompromis med sikkerhed, service og kvalitet.

 

Fabriksgarantien gælder også hos os

Mange danske bilejere er ikke klar over, at de faktisk kan få serviceret deres nye eller nyere biler andre steder end på mærkeværkstederne, uden at det går ud over fabriksgarantien - og det er både ærgerligt og decideret forkert.

Hvis der fortsat er fabriksgaranti på bilen, så er garantien på din bil forsat gældende, selv om du lader Skorstensgaard udfører service på din bil.

Skulle der opstå en tvist, så står vi klar til at tage over på garantisagen og hjælpe med dokumentation og dialog med mærkestedet.

Har vi hos Skorstensgaard lavet en fejl, så udfører vi garanti-reparationen uden beregning for dig. Det kalder vi for 100% fabriksgaranti – ellers betaler vi! Læs mere om 100% fabriksgaranti her.

 

Klædt på som mærkeværkstederne

På vores værksteder er medarbejderne klædt godt og ordentligt på til at håndtere alle mærker og modeller - og sørger for altid at holde os opdateret med den seneste nye viden, så vi altid befinder os på det højeste niveau.

Skorstensgaard har den samme adgang til data og tjekskemaer, så derfor kan man trygt lade Skorstensgaard servicere bilen. Vi servicerer alle mærker og modeller - og den store forskel er egentlig, at der er penge at spare hos Skorstensgaard.

For at sikre bilejere lave værkstedsregninger, har Skorstensgaard indført ”20% PrisPres”-konceptet. Det betyder, at kommer du med et tilbud fra et mærkeværksted i samme by som Skorstensgaard, så går vi 20 % under deres pris. Du kan læse mere om konceptet her.

Kunde i bil foran Skorstensgaard værksted