100% fabriksgaranti og gyldigt stempel i servicebogen

Skorstensgaard er dit autoværksted til service & bilreparation

Frit værksted til din Nissan i Hobro

Er det tid til service på din bil?

Så kontakt Skorstensgaard på Smedevej 15 i Hobro og få en god værkstedsoplevelse.

Vi kæmper for at give dig en lavere værkstedsregning, end den du får på et mærkeværksted.

20% PrisPres sikrer dig en lavere værkstedsregning

Med vores 20% PrisPres-koncept kan du sikre dig en pris der er mindst 20% lavere end hvad du skulle betale på mærkeværkstedet, vi går nemlig 20% under deres værkstedstilbud.

Sådan gør du brug af 20% PrisPres:

  1. Få et skriftligt tilbud på service eller reparation af din Nissan på dit mærkeværksted.
  2. Vis det skriftlige tilbud i din Skorstensgaard afdeling.
  3. Vi giver dig et tilbud på skrift, der er mindst 20% under det du har fået fra mærkeværkstedet.

 

Vi opfordrer alle bilejere til at indhente flere tilbud, når din Nissan skal på værksted. Kun sådan kan du få overblik over eventuelle forskelle på tilbud før du vælger et værksted.

Få f.eks flere tilbud fra Nissan værksteder og hold dem op mod vores pris fra Skorstensgaard Hobro ? og dermed er det dig som Nissan ejer, der vælger det mest attraktive tilbud.

Få gratis tilbud til din Nissan

Service efter Nissan fabrikkens forskrifter

Bestiller du et Serviceeftersyn efter servicebogen ved Skorstensgaard i Hobro, så sker det nøjagtig efter Nissan fabrikkens forskrifter.

Og vi giver naturligvis et 100% gyldigt stempel i din Nissans servicebog. Vores stempel er lige så gældende som dit Nissan værksteds og kan således være med til at sikre gensalgsværdien af din Nissan.

Et Service efter Servicebogen hos Skorstensgaard er en god måde at sikre, at bilen leverer gode køreoplevelser fremover og høj driftssikkerhed.

Få tilbud på Service efter bogen

Regelmæssige serviceeftersyn er vigtige

For at bevare levedygtighed og driftssikkerhed på din Nissan, skal der foretages regelmæssige serviceeftersyn på bilen.

Skorstensgaard følger den serviceplan der er udarbejdet efter fabrikkens, heri står hvor ofte din bil skal til service (ofte angives dette i antal kørte km).

Når din Nissan er på vores værksted, serviceres den af uddannede mekanikere, og skal der skiftes en eller flere dele, bruger vi certificerede dele & godkendte reservedele med tre års garanti. Vores reservedele købes gennem Danmarks førende grossistreservedelsgrossist FTZ.

Desuden har vores medarbejdere adgang til det specialværktøj og software, der skal benyttes for at vedligeholde din Nissan.

Kendskabet til Nissan er vigtigt for kvaliteten

Holdet hos Skorstensgaard i Hobro har et bredt kendskab til flere bilmærker, heriblandt Nissan modellerne.

Skorstensgaards mekanikere kommer fra flere forskellige værksteder, herunder også mærkeværksteder. Det betyder at vi har erfaring med alle bilmærker, også Nissan.

Vi holder vores mekanikere up-to-date via diverse kurser og uddannelser. Teamet har mulighed for at benytte de specialværktøjer og testudstyr som din Nissan har brug for, så vi kan servicere din Nissan nøjagtigt, sikkert og effektivt.

Skorstensgaard Hobro er et frit værksted

Vi er en fri kæde af autoværksteder, hvilket betyder at vi ikke er kædet sammen med Nissan eller nogle af de øvrige bilfabrikker udover, at vi holder os up-to-date om, hvorledes bilerne bedst serviceres og repareres via vores eksterne leverandør Hella Guttmann Solutions.

Konceptet 20% PrisPres giver dig et tilbud på service, der er minimum 20% billigere end den pris, du har fået på skrift fra dit mærkeværksted i Hobro. Tag tilbuddet fra mærkeværkstedet med til os, så går vi 20% under deres pris.

Og vi tilstræber at du dermed hos os får en lav pris på reparation og service, en rigtig god værkstedsoplevelse og arbejde i høj kvalitet.

Få tilbud på Service efter bogen

Uforpligtende tilbud med en pris du godkender

SamtidigHos Skorstensgaard arbejder vi ud fra et gennemsigtighedsprincip, som bevirker at det arbejde, der sker på din Nissan er aftalt på skrift mellem dig og vores indskriver før det laves.

Tilbud fra Skorstensgaard er 100% gratis og aldeles uforpligtende. Du får tilbuddet skriftligt, så du ved, hvad turen på værksted kommer til at koste dig.

Finder vi ekstra arbejde på din bil, imens den er på værkstedet, bliver du kontaktet af os med en pris og vi igangsætter ikke ekstraarbejde uden din forudgående accept.

Når du henter din bil igen, gennemgår vores værkfører det udførte arbejde og fakturaen med dig. Her kan du stille spørgsmål, hvis der er noget du er i tvivl om.

Få et uforpligtende tilbud her

Bibehold fabriksgaranti på din Nissan

Service efter servicebogen hos Skorstensgaard Hobro giver dig flere fordele.

En af disse er, at du bibeholder bilens fabriksgaranti, så længe den er i garantiperioden. Denne garanti kan vi give, da vores serviceeftersyn foretages, præcis efter bilfabrikkens forskrifter.

Du får også et 100% gyldigt stempel i din bils servicebog, hvad enten du benytter den klassiske eller den elektroniske servicebog.

Får du behov for at køre en fabriksgarantisag, så kan vi selvfølgelig levere den dokumentation, du har brug for, og vælger bilimportøren så alligevel at afvise din sag, så kommer du blot til os med din bil.

Så reparerer vi din Nissan uden yderligere omkostning for dig - Vi kalder det 100% fabriksgaranti ? ellers betaler vi!

Du finder genveje til vores omfattende og attraktive kundefordelsprogram her på siden.

Kontakt Skorstensgaard i Hobro

Uanset om du vil bestille tid eller et tilbud fra Skorstensgaard i Hobro, så kan du gøre det lige her på siden.

Du er naturligvis også velkommen til at kontakte afdelingen på Smedevej 15, eller på telefon eller email, ligesom du er meget velkommen til at lægge vejen forbi, sige hej og få en snak om din bil.

Skorstensgaard besvarer alle henvendelser senest 48 timer efter på hverdage.