Frit værksted til din Kia i Køge
Fortæller din Kia dig at det er tid til service?
Så kontakt Skorstensgaard på Ørnevej 4 i Køge og få en god værkstedsoplevelse.
Vi kæmper for at give dig en lavere værkstedsregning, end den du får på et mærkeværksted.
20% PrisPres giver dig en lavere værkstedsregning
Med vores 20% PrisPres-koncept kan du få en pris der er min. 20% lavere end den du skulle betale på dit mærkeværksted, vi går ikke mindre end 20% under deres tilbud.
Sådan gør du brug af 20% PrisPres:
- Få et tilbud på skrift på service eller reparation af din Kia på dit mærkeværksted.
- Vis tilbuddet til din Skorstensgaard afdeling.
- Vi giver dig et tilbud på skrift, der er mindst 20% under det du har fået fra mærkeværkstedet.
Vi opfordrer alle bilejere til at indhente flere priser, når din bil skal til service eller reparation. Derved kan du få overblik over forskellene på tilbuddene inden du vælger et værksted.
Få gerne flere tilbud fra Kia værksteder og sammenlign dem med vores pris fra Skorstensgaard Køge ? og så er det dig som Kia ejer, der vælger det mest attraktive tilbud.
Service efter Kia fabrikkens forskrifter
Bestiller du et Serviceeftersyn efter bogen hos Skorstensgaard i Køge, så udføres det præcis efter Kia fabrikkens forskrifter.
Og vi giver naturligvis et helt igennem gyldigt stempel i din Kias servicebog. Vores stempel er lige så gældende som dit Kia værksteds og kan således være med til at sikre gensalgsværdien af din Kia.
Et Service efter Servicebogen hos os er en god måde at sørge for, at bilen leverer gode køreoplevelser for eftertiden og høj driftssikkerhed.
Regelmæssige serviceeftersyn er vigtige
For at bevare levedygtighed og driftssikkerhed på din Kia, er det vigtigt, at der foretages regelmæssige serviceeftersyn på bilen.
Skorstensgaard følger Kia fabrikkens forskrifter, heri står hvor tit din bil skal gennemgås (typisk angives dette i antal kørte kilometer).
Når din bil er på vores autoværkted, serviceres den af uddannede mekanikere, og skal der skiftes dele, benytter vi certificerede dele og godkendte reservedele med tre års garanti. Vores reservedele købes gennem landets førende grossistreservedelsgrossist FTZ.
Desuden har vores medarbejdere adgang til det specialværktøj og software, der skal benyttes for at holde din bil i en god tilstand.
Viden om Kia er vigtigt for kvaliteten
Teamet i vores afdeling i Køge har et bredt kendskab til adskillige bilmærker, heriblandt Kia modellerne.
Skorstensgaards mekanikere kommer fra flere forskellige autoværksteder, herunder også mærkeværksteder. Det betyder at vi har erfaring med reparation og service af alle biler, også Kia.
Vi holder vores mekanikere up-to-date ved hjælp af diverse kurser og uddannelser. Afdelingen har adgang til de specialværktøjer og testudstyr som din Kia har brug for, så vi kan servicere din Kia nøjagtigt, sikkert og effektivt.
Skorstensgaard Køge er et frit autoværksted
Vi er en fri kæde af autoværksteder, hvilket betyder at vi ikke er kædet sammen med Kia eller nogle af de andre bilfabrikker udover, at vi holder os fuldt ud orienteret om, hvordan bilerne bedst serviceres og repareres via vores eksterne leverandør Hella Guttmann Solutions.
Konceptet 20% PrisPres giver dig et tilbud på service, der er mindst 20% under end den pris, du har fået på skrift fra dit mærkeværksted i Køge. Tag tilbuddet fra mærkeværkstedet med til os, så går vi 20% under deres pris.
Og vores ambition er at du således får en lav pris på reparation og serviceeftersyn, en rigtig god værkstedsoplevelse og arbejde i god kvalitet.
Gratis tilbud med en pris du godkender
SamtidigHos Skorstensgaard arbejder vi ud fra et gennemsigtighedsprincip, hvilket bevirker at det arbejde, der udføres på din Kia er aftalt på skrift mellem dig og vores indskriver på forhånd.
Vores tilbud er 100% gratis og komplet uforpligtende. Du modtager tilbuddet skriftligt, så du ved, hvad turen på værksted kommer til at koste dig.
Finder vi mere arbejde på din bil, imens den er på vores værksted, så kontakter vi dig med en pris og vi starter ikke ekstraarbejde uden din forudgående accept.
Når du henter din bil igen, gennemgår vores værkfører det udførte arbejde og fakturaen med dig. Her er du velkommen til at stille spørgsmål, såfremt du er i tvivl om noget.
Bibehold fabriksgaranti på din Kia
Service efter servicebogen hos Skorstensgaard Køge giver dig nogle fordele.
En af dem er, at du bibeholder bilens fabriksgaranti, så længe den er i garantiperioden. Denne garanti kan vi give, da vi foretager service, nøjagtig efter bilfabrikkens forskrifter.
Du får desuden et helt igennem gyldigt stempel i din bils servicebog, hvad enten du benytter den klassiske eller den elektroniske servicebog.
Er det nødvendigt at køre en fabriksgarantisag, så kan vi naturligvis fremskaffe den dokumentation, du skal bruge, og vælger bilimportøren så alligevel at afvise din sag, så kommer du blot til os med din bil.
Så reparerer vi din Kia uden ekstra omkostning for dig - Vi kalder det 100% fabriksgaranti ? ellers betaler vi!
Du finder genveje til vores omfattende og attraktive kundefordelsprogram her på siden.
Kontakt Skorstensgaard i Køge
Hvad enten du ønsker et tilbud fra eller vil bestille tid hos Skorstensgaard i Køge, så kan du gøre det lige her på siden.
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte afdelingen på Ørnevej 4, eller på telefon eller email, ligesom du er meget velkommen til at lægge vejen forbi, sige hej og få en snak om din bil.
Skorstensgaard besvarer alle henvendelser senest 48 timer efter på hverdage.