Frit værksted til din Hyundai i Randers
Fortæller din Hyundai dig at det er tid til service?
Så prøv Skorstensgaard på Ribevej 2C i Randers og få en god værkstedsoplevelse.
Det er vores klare ambition at give dig en lavere værkstedsregning, end den du får på dit mærkeværksted.
20% PrisPres sikrer dig en lavere værkstedsregning
Med vores 20% PrisPres-koncept kan du få en pris der er min. 20% lavere end hvad du skulle betale på dit mærkeværksted, vi går ikke mindre end 20% under deres værkstedstilbud.
Sådan gør du brug af 20% PrisPres:
- Få et skriftligt tilbud på service eller reparation af din bil fra dit mærkeværksted.
- Vis tilbuddet til din Skorstensgaard afdeling.
- Vi giver dig et skriftligt tilbud, som er min. 20% under det du har fået fra mærkeværkstedet.
Vi opfordrer alle bilejere til at indhente flere tilbud, når din Hyundai skal til service eller reparation. Kun sådan kan du danne dig et overblik over forskellene på tilbuddene før du vælger et værksted.
Få altid flere tilbud fra Hyundai værksteder og hold dem op mod vores pris fra Skorstensgaard Randers ? og dermed er det dig som Hyundai ejer, der vælger det rigtige tilbud for dig.
Skorstensgaard Randers er et frit autoværksted
Vi er en fri kæde af værksteder, som bevirker at vi ikke er kædet sammen med Hyundai eller nogle af de øvrige bilfabrikker udover, at vi holder os fuldt ud orienteret om, hvorledes bilerne serviceres og repareres optimalt takket være vores eksterne leverandør Hella Guttmann Solutions.
Konceptet 20% PrisPres giver dig en pris, som er minimum 20% billigere end den pris, du har fået på skrift fra dit mærkeværksted i Randers . Tag tilbuddet fra mærkeværkstedet med til os, så går vi 20% under deres pris.
Og vores ambition er at du således får en lav pris på reparation og service, en rigtig god værkstedsoplevelse og arbejde i høj kvalitet.
Service efter Hyundai fabrikkens forskrifter
Bestiller du et Serviceeftersyn efter servicebogen ved os i Randers , så laves det nøjagtig efter Hyundai fabrikkens forskrifter.
Og vi giver naturligvis et fuldt ud gyldigt stempel i din Hyundais servicebog. Vores stempel er lige så gangbart som dit Hyundai værksteds og kan således være med til at sikre god gensalgsværdi af din Hyundai.
Et Service efter Servicebogen hos os er en god måde at sørge for, at bilen leverer gode køreoplevelser for eftertiden og høj driftssikkerhed.
Regelmæssige serviceeftersyn er vigtige
For at bevare levedygtighed og driftssikkerhed på din Hyundai, er det vigtigt, at der foretages regelmæssige serviceeftersyn på bilen.
Vi følger den serviceplan der er udarbejdet efter fabrikkens, heri står hvor ofte din bil skal til service (ofte oplyses dette i antal kørte km).
Når din Hyundai er på vores autoværkted, serviceres den af uddannede mekanikere, og skal der skiftes en eller flere dele, bruger vi certificerede dele & godkendte reservedele med 3 års garanti. Vores reservedele købes gennem landets førende grossistreservedelsgrossist FTZ.
Læg dertil at vores medarbejdere har adgang til det specialværktøj og software, der skal benyttes for at holde din bil i god stand.
Kendskabet til Hyundai er afgørende for kvaliteten
Teamet i vores afdeling i Randers har et bredt kendskab til flere bilmærker, herunder Hyundai modellerne.
Skorstensgaards mekanikere kommer fra flere forskellige autoværksteder, herunder også mærkeværksteder. Det betyder at vi har erfaring med reparation og service af alle biler, også Hyundai.
Vi holder vores mekanikere opdaterede ved hjælp af eksterne kurser og uddannelser. Afdelingen har adgang til de specialværktøjer og testudstyr som din bil har behov for, så vi kan reparere din Hyundai nøjagtigt, sikkert og effektivt.
Uforpligtende tilbud med en pris du godkender
SamtidigHos Skorstensgaard arbejder vi ud fra et princip om at være gennemsigtige, hvilket bevirker at det arbejde, der sker på din Hyundai er aftalt skriftligt mellem dig og vores indskriver på forhånd.
Tilbud fra Skorstensgaard er 100% gratis og aldeles uforpligtende. Du modtager tilbuddet skriftligt, så du ved, hvad bilens tur på værksted kommer til at koste dig.
Finder vi ekstra arbejde på din bil, imens den er på vores værksted, bliver du kontaktet af os med en pris og vi påbegynder ikke ekstraarbejde før vi har din accept.
Når du henter din bil igen, gennemgår vores værkfører det udførte arbejde og regningen med dig. Her kan du stille spørgsmål, i fald der er noget du er i tvivl om.
Bibehold fabriksgaranti på din Hyundai
Service efter servicebogen hos Skorstensgaard Randers giver dig nogle fordele.
En af disse er, at du bevarer bilens fabriksgaranti, såfremt den er i garantiperioden. Det garanterer vi, da vi foretager service, nøjagtig som bilfabrikken foreskriver.
Du får også et fuldt ud gyldigt stempel i din bils servicebog, uanset om du benytter den klassiske eller den elektroniske servicebog.
Er det nødvendigt at køre en fabriksgarantisag, så kan vi selvfølgelig fremskaffe den dokumentation, du har brug for, og vælger bilimportøren så alligevel at afvise din sag, så kommer du blot til os med din bil.
Så reparerer vi din Hyundai uden yderligere omkostning for dig - Vi kalder det 100% fabriksgaranti ? ellers betaler vi!
Du finder links til vores omfattende og attraktive kundefordelsprogram her på siden.
Kontakt Skorstensgaard i Randers
Hvad enten du ønsker et tilbud fra eller vil bestille tid hos Skorstensgaard i Randers , så kan du gøre det lige her på siden.
Du er også altid velkommen til at kontakte afdelingen på Ribevej 2C, eller på telefon eller email, ligesom du er meget velkommen til at lægge vejen forbi, sige hej og få en snak om din bil.
Vi besvarer alle henvendelser inden for 48 timer på hverdage.