Frit værksted til din Mazda i Skive
Fortæller din Mazda dig at det er tid til service?
Så kontakt Skorstensgaard på Viborgvej 4A i Skive og få en god værkstedsoplevelse.
Vi tilstræber at give dig en lavere værkstedsregning, end den du får på et mærkeværksted.
20% PrisPres sikrer dig en lavere værkstedsregning
Med vores 20% PrisPres-koncept kan du få en pris der er mindst 20% lavere end hvad du skulle betale på mærkeværkstedet, vi går ikke mindre end 20% under deres værkstedstilbud.
Sådan gør du:
- Få et tilbud på skrift på service eller reparation af din Mazda fra dit mærkeværksted.
- Vis det skriftlige tilbud i din Skorstensgaard afdeling.
- Vi giver dig et skriftligt tilbud, som er minimum 20% under det du har fået fra mærkeværkstedet.
Vi opfordrer alle bilejere til at indhente flere priser, når din Mazda skal på værksted. Kun sådan kan du få overblik over forskellene på tilbuddene før du vælger et værksted.
Få f.eks flere tilbud fra Mazda værksteder og hold dem op mod vores pris fra Skorstensgaard Skive ? og så er det dig som Mazda ejer, der vælger det rigtige tilbud for dig.
Skorstensgaard Skive er et frit værksted
Vi er en fri kæde af autoværksteder, som bevirker at vi ikke er kædet sammen med Mazda eller nogle af de andre bilfabrikker udover, at vi holder os fuldt ud orienteret om, hvordan bilerne serviceres og repareres optimalt via vores eksterne leverandør Hella Guttmann Solutions.
Konceptet 20% PrisPres giver dig en pris, der er mindst 20% billigere end den pris, du har fået på skrift fra dit mærkeværksted i Skive. Du kommer blot med et skriftligt tilbud fra dit mærkeværksted, så går vi 20% under deres pris.
Og vores ambition er at du således får en lav pris på reparation og serviceeftersyn, en rigtig god værkstedsoplevelse og arbejde i god kvalitet.
Regelmæssige serviceeftersyn er vigtige
For at opretholde levedygtighed og driftssikkerhed på din Mazda, er det vigtigt, at der foretages regelmæssige eftersyn på bilen.
Skorstensgaard følger Mazda fabrikkens forskrifter, heri står hvor tit bilen skal serviceres (ofte angives dette i antal kørte kilometer).
Når din Mazda er på vores værksted, serviceres den af uddannede mekanikere, og skal der skiftes en eller flere dele, bruger vi certificerede dele og godkendte reservedele med 3 års garanti. Vores reservedele købes gennem landets førende grossistreservedelsgrossist FTZ.
Samtidig har vores medarbejdere adgang til det specialværktøj og software, der skal benyttes for at holde din bil i god stand.
Kendskabet til Mazda er vigtigt for kvaliteten
Holdet hos Skorstensgaard i Skive har et bredt kendskab til mange bilmærker, heriblandt Mazda modellerne.
Skorstensgaards mekanikere kommer fra flere forskellige værksteder, herunder også mærkeværksteder. Det betyder at vi har erfaring med alle bilmærker, også Mazda.
Vi holder vores mekanikere up-to-date ved hjælp af eksterne kurser og uddannelser. Teamet har mulighed for at benytte de specialværktøjer og testudstyr som din Mazda har behov for, så vi kan servicere din Mazda præcist, sikkert og effektivt.
Service efter Mazda fabrikkens forskrifter
Bestiller du et Serviceeftersyn efter servicebogen hos os i Skive, så laves det præcis efter Mazda fabrikkens forskrifter.
Og vi giver naturligvis et helt igennem gyldigt stempel i din Mazdas servicebog. Vores stempel er lige så gyldigt som dit Mazda værksteds og kan således være med til at sikre gensalgsværdien af din Mazda.
Et Service efter Servicebogen hos os er en god måde at sikre, at bilen giver gode køreoplevelser fremover og høj driftssikkerhed.
Uforpligtende tilbud med en pris du godkender
SamtidigHos Skorstensgaard arbejder vi ud fra et gennemsigtighedsprincip, som bevirker at det arbejde, der sker på din Mazda er aftalt skriftligt mellem dig og vores indskriver før det laves.
Vores tilbud er 100% gratis & aldeles uforpligtende. Du får tilbuddet på skrift, så du ved, hvad turen på værksted ender med at koste dig.
Finder vi ekstra arbejde på din bil, imens den er på vores værksted, bliver du kontaktet af os med en pris og vi igangsætter ikke ekstraarbejde uden din forudgående accept.
Når du henter din bil igen, gennemgår vores værkfører arbejdet og værkstedsfakturaen med dig. Her er du velkommen til at stille spørgsmål, såfremt du er i tvivl om noget.
Bibehold fabriksgaranti på din Mazda
Service efter servicebogen hos Skorstensgaard Skive giver dig flere fordele.
En af disse er, at du bibeholder bilens fabriksgaranti, såfremt den er i garantiperioden. Det garanterer vi, da vores serviceeftersyn foretages, præcis som bilfabrikken foreskriver.
Du får desuden et helt igennem gyldigt stempel i din bils servicebog, uanset om du bruger den klassiske eller den elektroniske servicebog.
Får du behov for at køre en fabriksgarantisag, så kan vi selvfølgelig levere den dokumentation, du har brug for, og vælger bilimportøren så alligevel at afvise din sag, så kommer du blot til os med din bil.
Så reparerer vi din Mazda uden ekstra omkostning for dig - Vi kalder det 100% fabriksgaranti ? ellers betaler vi!
Du finder links til vores omfattende og attraktive kundefordelsprogram her på siden.
Kontakt Skorstensgaard i Skive
Hvad enten du ønsker et tilbud fra eller vil bestille tid hos Skorstensgaard i Skive, så kan du gøre det lige her fra siden.
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte afdelingen på Viborgvej 4A, eller på telefon eller email, ligesom du er meget velkommen til at kigge ind og sige hej og få en snak om din bil.
Skorstensgaard besvarer alle henvendelser senest 48 timer efter på hverdage.