Spar altid 20-40% i forhold til mærkeværkstederne

Dygtige medarbejdere skyld i høj kundetilfredshed

Skorstensgaard i Viborg har helt fra start fokus på at kunderne får den absolut bedste værkstedsoplevelse og er tilfredse – og lidt til – med det udførte arbejde. Som kunde vil du få rådgivning i særklasse fra folk med bilviden i metermål.


Kundetilfredsheden tager sit afsæt i vores gennemsigtighedserklæring, der eksempelvis betyder at vores kunder aldrig overraskes af prisen for værkstedsbesøget, da pris er noget af det første der aftales. Og vores kunder får det på skrift!


Ved afhentning af bil gennemgår værkfører og kunde det udførte arbejde. På den måde er du aldrig i tvivl om, hvad der er blevet lavet på din bil.


Hos Skorstensgaard sendes medarbejderne løbende på kurser og uddannelser. Det sker, da vi ved at bl.a. teknologi i bilerne tager store spring. Med den rette uddannelse er den enkelte medarbejder i stand til at udføre sit arbejde korrekt og mest effektivt, samtidig med at kunden er tryg og ved at bilen er sikker at køre i.

Kasper Nielsen

Afdelingschef


Tlf.: +45 7370 7991

Mail: kani@skorstensgaard.dk


Kasper har stor erfaring i autobranchen og er således både uddannet mekaniker og autoteknolog. Nu står han i spidsen for værkstedet i Viborg og er glad for at kunne tilbyde kunderne en professionel og kompetent rådgivning omkring bilen.


Kasper sætter en ære i at tage en udfordring op, da det er med til at udvikle mennesker. Han elsker at arbejde med mennesker og noget af det bedste han ved er at yde en kundeservice der sikrer tilfredse kunder.


Beskriv Skorstensgaard med 3 ord:

Professionelle, effektive, loyale


Yndlingsbeskæftigelse:

Alt hvad der rører sig i autobranchen, Spille fodbold og håndbold, samt tilbringe tid sammen med familien


Drømmebil:

Audi RS6, power og stil i én pakke


Viborg holdet


Hvor mange er vi:

9


Afdelingsledere:

1


Mekanikere/teknikere/pladesmede:

8



Glemt adgangskode?