Tilbage til menu
  • Haderslev
  • Kolding
  • Viby
  • Fredericia
  • Ballerup
  • Odense
  • Vejle
  • Esbjerg
  • Taastrup
  • Privat
  • Erhverv
  • Service med fabriksgaranti
  • Service til ældre biler
  • Bremser
  • Motor og gearkasse
  • Dæk og Fælge
  • Ruder og viskere
  • A/C og Klimaanlæg
  • Batteri og strøm
  • Motorfejl og Fejllamper
  • Udstødningssystem
Spar altid 20-40% i forhold til mærkeværkstederne

Kunden i centrum - hver gang

Hos Skorstensgaard i Ballerup er det ikke hvem som helst der kan blive værkfører. Det kræver nemlig en faglig uddannelse som mekaniker eller tekniker, samt en 6 ugers lederuddannelse, som alle vores værkfører skal gennemgå. Denne kombination af faglig viden og indsigt kombineret med forståelse af kommunikation, mener vi giver det højeste niveau i forhold til kunderådgivning.


Mekanikeren og teknikeren, der reparerer og servicerer din bil, er løbende på kurser, udviklet af Bosch Autodivision. Det sikrer både os og dig som kunde at det er højt kvalificeret og faguddannet personale, der er opdateret på det sidste nye teknologi, måleteknikker og fejlfinding.


Du kan finde mere information om uddannelserne hos Syddansk Erhvervsskole.

Michael Pedersen

Afdelingschef og partner i Skorstensgaard Ballerup


Tlf.: +45 7010 5030

Mail: mp@skorstensgaard.dk


Da Skorstensgaard i 2012 køber 50% af Autohouse i Ballerup i 2012 indgår Michael som partner. Samtidig med den daglige drift sørger Michael for at teamet på værkstedet har den rigtige sammensætning og uddannelse for at kunne løfte opgaven med at servicere alle bilmærker. 


"Vores teknikere har en bred viden. Teamet er nøje sammensat med forskellige kompetencer, så vi er solidt uddannede i alle bilmærker. Alle vores teknikere gennemgår løbende efteruddannelser, der er nøje sammensat af BOSCH, som er verdens største leverandør af produkter til bilfabrikanter"


"Vores kunder er tit overraskede over at vi kan tilbyde de samme ydelser som mærkeværkstederne gør, men til langt lavere priser. Og så er vores natservice-ordning et helt nyt tiltag på markedet, som både vores private kunder og erhvervskunder i den grad taget til sig."


Beskriv Skorstensgaard med 3 ord:

Effektiv, professionel, konkurrencedygtig


Yndlingsbeskæftigelse:

Mit arbejde og min familie


Drømmebil:

?


Botan Dennis Yasar

Værkfører


Tlf.: +45 7010 5030

Mail: bd@skorstensgaard.dk


Botans primære ansvar er at byde kunden velkommen og hjælpe/rådgive med booking og reparation af bilen. Han er med til at sørge for at processen som kunden gennemgår er så let, enkel og gennemsigtig som muligt. Det er med til at øge Skorstensgaards troværdighed i en ellers blakket branche, at kunden føler sig godt behandlet, rådgivet og hørt, og samtidig får bilen serviceret til en yderst fordelagtig pris.


"Jeg syntes at Skorstensgaard er meget fremme i forhold til resten af branchens værksteder, her er hele tiden positiv udvikling og det vil jeg gerne bidrage til"


Beskriv Skorstensgaard med 3 ord:

Kundevenlig, stabil, velfungerende


Yndlingsbeskæftigelse:

At skabe godt humør blandt kunder og kollegaer


Drømmebil:

Mercedes E63 AMG W211


Ballerup holdet


Hvor mange er vi:

17

Afdelingsledere:

1

Værkførere:

2

Mekanikere/ teknikere/ pladesmede:

9

Lærlinge:

3

Arbejdsmænd:

2